hey ho, let's go ;P




Tråk i skolan som fan. Datakunskapen, mjo, lärde mig iallafall mer om excel fast det kan suga kuk, hårt. Samhälle går ju great, not, eller vi fick tid tills på torsdag nästa vecka istället. Så nu kommer min motion bli bäst! Sen sög franskan hårt också, fast där lärde jag mig också ganska mycket. Men det kan ju suga att vi helt seriöst får grooovt mycket läxor till varje lektion i franskan. Typ fem sidor, hundra glosor, massa sämst grammatik. Japp
Men nu ska jag dra och fixa grejs sen tar jag bussen till sötaste daniel<3 sen är det rimbomarknad :)) Sen ska jag sleepa hos baby, hoppas bara jag kommer upp imorgon xD

bajsbajs på er :*

btfw, min morsi ska köpa hörlurar till mig. :D Typ såna rosa jag hade förut, jag är glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0