" that's not my naaaame " :D

Tjoho!
Vet ni vem som än så länge har gjort min dag? :D Jo, Amie! :D Det är alltid bäst när man kommer på tåget och hon sitter där :)) Kuligtkuligt. Haha, båda hade tagit med sig mackor att äta. Man hinner ju faen inte hemma^^ Sen har vi samma mattebok också, och hon hade haft prov förra veckan och jag hade idag. Det var inte najs, matte kan suga hårt. Men ett G klarade jag nog, förhoppningsvis.
Yeah, och sen efter matteprovet, som jag var färdig med typ tio i nio så drog jag till sofforna ooch spelade tennis. Så kom Emy, hon började läsa engelska boken, hon hade inte heller läst allt man skulle^^ Är det ens någon som gjort det, inte världens bästa bok direkt. I Am David. Men så kom Rafif och sa att det inte skulle vara någon englska, man fick med sig uppgifter till boken istället. Så vi drog och letade efter Erik och hittade honom, fick papprena och drog. Det var en vääääääldigt lång dag i skolan idag^^
Sen drog jag till farsan för att hämta lite grejs till i helgen, jag och Elin ska vara Hippies. :D Ohyes, jag vet också att vi kommer vara snyggast, ni behöver inte säga det ;D Näjs.

Nu ska jag gå och städa lite och packa. Och mina händer är mega iskalla som vanligt. Inte näjs. :< Men men. Skriver väl någe mer sen^^

LATER

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HAhahaha, Kolleh är klockren!

puzz <333333

2008-10-31 @ 13:23:39
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0