DD

Dala Dubbeln i helgen. Jag och Elin var lätt bäst!
Lördag,
Gick upp fyra, inte najs, drog till vallentuna. Stod där och vätade på resten av de tre från min klb. Så kmr en 610 och av stiger en man med gitarr. Han kommer till och och börjar snacka, norska :O Haha, lol han var så jävla skön. " Hlevetes jävlar! Orinetering, sa du det? Jävlar" Och massa shit om att det var ju så kallt och allt. Sen typ varje mening, jag är ju musiker. Och att tunnelbanan inte funkade och han hade väntat i två timmar. Yeha, men det var kuligt iaf.
Sen kom resten, vi fyra satte oss typ längst bak och typ sov. Tills typ Sigtuna kom, då blev det itne så tyst , inte najs.
Sen tävling. Elin första, great :D Växlade till mig som typ dog först men sen gick det najs. Vi fick 1, 17 tsm, placering: orka^^ Sen drog vi till skolan vi skulle svoa i. Jag coh elin snodde sedan en papperkorg som det sendan dampades om men wtf vi hade roligt. Tanten kan ju ta sig. Sen vare krubb, sen mera fixande med papperkorgen som sedan blev våran fina plansch, bilder kmr :D Disco sen, var helt ok, men inte så najs, alla bara puttades och shit. Men det var kuligt, för jag kände igen mig, och vi hade bott på den skolan discot var på tidigare på en DD. Och det var det gymnasiet Pernilla gick på. Kuligt :P Sen drog vi hem i kylan och la oss.

Söndag,
Gcik upp tidigt, började fixa oss. Men drog och käkade. KOm tilbaka, skulle foxa oss mega. Gosh, klockan hade gått mega, vi hade typ en kvart på oss. Skulle aldrig funka. Så vi tiggde skjuts, av en annan buss. Det blev great. KOm till tc. sminkade oss och satte på oss kläder och allt. Vi var Hippies, De snyggaste ver! :D Bilder kommer på det med :D
Banan var 7,7 km, jag och elin bestämde osss för att gå hela vägen. Näjs. PÅväg till start gick vi där med de fina kläderna och skylten. SÅ hör vi några bakom oss, vi vänder oss om, några killar springer förbi, Peace flickr! Lol, vi: PEACE MOTHERFUCKERS! :D Sen började vi vår riktigt kuliga resan genom den stoooora skogen. Kuligt som fan. Orkar inte skriva mycket nu men kan nämna. Vätskekontrollen, sportdryck ftw, MEga gott . Kulga utklädda personer att titta på, heja på, skrika peace till :P Och seeeen :| jag dog, höll på att gråta bli biten allt. :S sämst. VI skulle gå föbi ett hus för orka grönområde liksom^^ BI går och det kommer en pytte hund. Elin går snabbt bakåt, jag förstår att hon är rädd. Jag stannar och hör hur den som äger hunder ropar men kommer inte. HUnden kommer närmare och jag tror att den är jätte snäll. Men så börjar den plösligt morra. jag tänker det här kan´inte vara bra. Den kommer närmare, jag får panik och vänder och springer mot Elin. Hon skriver SPRING INTE! jag kutar, hör hur hunden springer efter och skäller som fan och jag bara väntar på hur den ska hugga tag i mitt ass :S :''''( ÅÅh, jag typ grät coh var helt panikslaagen. Bara för att mina hundar har varit snälla tror jag alla är det. Men den va rinte det. Elin gråter typ också och skriker, håll fast hunde för fan! Åh jag typs kakade och dog. Jag var så jävla säker att den skulle bita mig :'( Hela resten av tiden kollade jag bak för att se så den inte var efter :'(inte najs.
Sen såg vi en fin ekorre som vi typ sotd och bara glodde på länge och hade kuligt. Sen ägde vi upploppet, gick där och var snygga. Och hör en förre detta uppläning, tror han heter ulrik och hans kompis. Peace love and understaning! :D Och vi peace teckar och skriver yeah och allt, De tar kort som vi såg sen, vääldigt great.
Inga kvar typ, men vi duschade, absolut inga kvar sen. Men vi var tvungna att ha mat, då hade dom ju lätt inte stängt, men vi fick iaf. Och köpte godis till bussresan hem. och bussresan var okej.

Ja, orka allt det här :P
Nu ska jag gå och sova, med mitt helt toviga hår, men jag älskar det, det är asnyggt nu ju! :D Ni borde se för fan. Synd att ignen får :'(

GODNATT


"en person som gör en komplett" jag kollade one tree hill och greys. great, gråter typ vareviga avsnitt...

Kommentarer
Postat av: ELIN

shiiiit!! bra beskrivning!

jag har bilder på min blogg! (: <3

2008-10-26 @ 19:57:27
URL: http://saftdrickandenollor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0