24 september

Är det inte komiskt. Jag har typ läst igenom hela min blogg nu. Haha, lame.

Såå, det är en sak jag har tänkt på typ hela dagen. Jag har funtat på att klippa mig. Kort :O Asså typ till axlarna liksom. Men jag tror seriöst inte jag skulle våga det. Men jag vill göra något annorlunda. Tror ni det skulle bli najs?

btw så kallade min franska lärare mig Kajsa igår igen. >.< nu ska jag nog gå och typ städa mitt rum lite.


jag saknar danieeeel! <33 men han är och spelar piano :DD ååh , han är så jävla bäst. Och sen kommer han hit, tror jag. Om han fortfarande vill, eftersom jag dissar springningen, fan, jag är ju konstig. jag älskar dig daniel <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0