alldeles för mycket.

Jag borde ha gått och lagt mig för mega länge sen. Men jag kan inte. Fast nu ska jag, ska bara skriva en skum grej, så nu är det gjort. Hoppas alla sover mega bra. Konstigt nog känner jag för att drömma en mardröm, det var ett tag sen. Och det är lite spännade att vakna mitt i natten och vara livrädd och tro att det står någon i rummet.
Låter jag spännande nu? Låter jag bra? Låter jag fin? Låter jag annorlunda? Låter jag som nån man vill göra saker med, alltid? Jag tycker det här låter typiskt mig när jag tänker för mycket, aaaalldeles för mycket. Haha, men det händer väl alla. Men nu ska jag sova så jag orkar tråk skola imorgon, fast jag hoppas det blir roligt. Hoppas ni ockå drömmer mardrömmar. :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0