.

jag har fortfarande ont i magen, ännu mer för den som ville veta.
och jag har ont i ryggen och axlarna. ända sen helgen när jag var spänd hela helgen. och hela veckan känner jag att jag har gått med alldels för uppdragna axlar. det är inte najs. jag är inte sån längre. men att bara gå in i sig själv. inte prata med nån, vem orkar och vill, bara skita i allt. fast det går verkligen inte att skita i något. det blir bara värre. allt skol shit, då blir det bajs av det. allt annat då blir jag helt galen och måste inte skita i det för då får jag ännu mer ont i magen.
och jag hatar att ha ont i magen. iallafall det här ont i magen, det kan suga allt. även fast jag inte beöhver. jag fixar allt, allt. my ass.

och fryser gör jag också, eller egentligen inte. jag bara skakar lite och känner konstigt nog mig alltid svimfärdig. seriöst, typ på svenskan i tisags. när jag såg det där så började det susa och sticka överallt, bara för något jag inte ens behöver bry mig om. det har aldrig blivit så förut, men jag vet egentligen varför, därför att jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går <3

jag måste sova nu. imorse var det ett fucking helvete att komma upp. men imorgon ska jag gå upp tidigt så jag hinner göra allting, i god tid. så halv sex borde bli bra, men slutar väl med att jag snoozar tills fem över och dör för det blir så stressigt och får springa till bussen som går tjugo i. >.<  

jag måste skärpa mig med allt.                                          

fuck, tror jag måste spy. 

 

varför blir de flesta av mina rubriker bara punkter nuförtiden? jag är bara en punkt. kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0