ice tea^

Btw, när jag kom hem från skolan och checkade tv så såg jag att Säg att du älskar mig gick. Har sett den förut, på bio. Åh gud vad jag älskar den filmen. Så jävla bäst. och att det inte är riktigt skådespelare, bara vanliga människor. Det gör det hela trovärdigare. (btw, så är han som spelar karim i AA med i den, och är den värsta är killarna) Och det handlar ju om en sjukt vanlig hemsk grej. Som händer även fast det är helt sjukt, våldtäckt. Ni som inte sett den bör iallafall se den, den äger :)

Yeah, jag känner mig lite lugnare. För jag har städat igenom mitt skrivbord lite. Och det är alltid så stökigt i mitt rum. Och det gör mig, utan att jag ens tänker på det, stressad och okoncentrerad. Det bara blir så, jag känner det fast ändå inte. Allt blir mycket lättare och jag är lugnare om det är städat. Så nu känns det lite najs. :)

jag saknar Daniel så inihelvete bara så alla vet. <3  jag älskar dig.



snapple ice tea for the fucking win :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0