joahioa

åh, nu saknar jag daniel mega mega mega mega mer än mega mest <3 det var iallafall najsigast idag. jag älskar dig mer än du anar <3 du är mitt allt :*

Så, ska snart dra och kolla tv. Är det dära repotaget eller vad man kallar det om/med Berny. Har väntat länge på det så ska bli najs att se. :)
Och kollade Idol tidigare, tycker faktiskt inte tjejerna är speciellt bra. Fast en är, LouLou eller hur hon stavas. Och vill ni veta? Jag och Daniel såg henne i stan i fredags eller lördags, charmigt! :D Hon är cool.
Men ska bli najsnajs imorgon, drar med linn och cia och checkar Idol. Killarna då, den bästa är ju iallafall han, ni vet, ja, jag kmr inte ihåg namnet. Men han spelar gitarr och äger. Ok, ni vet han som Bagge sa han ville spela in skiva med. Han! :P
Och det ska bli mega att få träffa Linn och Cia fäään! Det var ju för många fucking år seeeen, typ. Det ska bli great iallafall :)

He, ja, läste i tidningen idag att Zac och Vanessa hade varit i stockholm i helgen. Och nu kmr linn och säger att en av hennes kompisar hade sett honom. Coolt om ni frågar mig^^

Men nu har jag inte så mkt att skriva. Ska dra ner och fixa typ, vetefan, dricka pucko och kolla programmet.

seeeeyaaaaalaater :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

ajg vill cokså gå på diol med dig

:(:(

2008-09-29 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0