of course i'm not enough

I feel too close to be losin' touch
By givin' in, what am I givin' up?
Am I losin' way too much?

I know how it feels to walk out on your own, I do it all the time.


But it's not forever
But it's just tonight
Oh we're still the greatest
The greatest
The greatest


jag fattar inte hur man kan visa men vara helt kall. inte bry sig. vad har hänt.
jag förstår allt. hela mitt liv gick ut på det här förut. det var bara jag. varför blir det bara jag nu också. jag vet att jag är den man skäms över, det har jag fått veta alltför ofta. jag vet att jag är tråkig, ingen behöver säga det.
ibland behövs jag ibland inte. jag är inte någon man vill tillbringa all sin tid med, då är det inte så här.


Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

JA :O fett scary ..

2008-09-15 @ 18:07:00
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0