pusslovehey

det är roligt hur statistiken minskar, jag är nog ganska ointressant :*

Skolan är typ dryg som vanligt. Digitala bilden idag var dryg. Men det gick ganska bra. Sen var det självklart matte. Gosh, jag hatar verkligen matte. Jag orkar inte. (jag saknar att ha en söt linn brevid mig som gör matten kulig<3)  Jag sitter bara där och klottra och ritar. Ni ska se min sida från förra lektionen, bara massa shit grejs. Vääääldigt snyggt iallafall, blev en bra början på nästa sida idag också :D Visst låter det lovade, IG i matte here i come ! Faaast, vi hade ju checkpoint i fredags och vi fick tillbaka dem idag. Mjo, jävligt mycket bättre än vad jag trodde. Det var bra för min del, annars skulle jag inte känna mig så bra nu. Fast det gör jag typ ändå inte.
Och så fuckshit fredag när jag skulle på samhälle kursen om Ungdomsparlamentet. Kul liv. Bussen till USM ska ju lätt inte gå typ klockan elva på dagen. Jag hatar allt shit. Så idag var jag tvungen att fixa fucking ledighetslapp. Faaaaaaan, jag ville verkligen göra det där. JÄVLA HELVETE! :'( Det kommer inte gå bra för mig.
Och jag har ingen lust att åka i helgen heller. Varför kan allt bara suga typ hela tiden, jag gillar det inte. Allt blir så sämst när jag får tillbaka massa old shit.

Vad fan ska man göra för att bli nöjd med sig själv. Vad ska man göra för att förstå att man är helt perfekt som man är. Helt jävla fucking bäst. Bättre än alla andra. Alla är bättre än alla andra. Fattar ni, ni ska tänka att ni är bättre än alla andra. Alla ska tänka att dom är bäst. Men, det funkar oftast inte så bra. Hur ska man få det att funka bra. Få allting att bli bra. Se en vacker bild av sig själv när man granskar sig själv i spegeln varje kväll. Vad ska man göra för att få bort alla tankar som säger att man vet att dom snackar om en, det är mig dom garvar åt bakom ens rygg.
Varför ska de flesta tro att det är på ett speciellt sätt man måste vara. Jag hatar det, fast även jag är likadan.
Det är väl självklart att man inte vill vara den ensama, den som folket skrattar åt. Den som alltid är den fula och blabla.
Men även om man är med massor, man har sjukt med vänner. Man kan endå känna sig ensam, tillochmed ensamare än när man är själv.

Ni får ursäkta, jag var bara tvungen att skriva lite^^

Och jag måste bara säga!! På söndag, är det någon som vet vad som händer?! :D
Näää, trodde väl det, så därför ska jag berätta. Andra Avenyn börjar! :D Gosh, jag kommer dö. Och på matten idag hörde jag några som snackade om det, dom var typ lika galna i det som jag. Haha, och shiet. En av dom hade sett Jossan därifrån igår i stan. Och en annan Håkon i (eller är det på?) skärholmen. Typ, niiiiiiiiiice :D

pusslovehey.

Kommentarer
Postat av: Linn Åkesson

wiiiiiiiiiiie :D

den 21 september är en bra dag :DDDD

me miss u too <3

2008-09-17 @ 18:21:46
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: Louise

jaaaaaaa, den kommer äga mycket mycket mycket ! :D:D



pussen på linn <3

2008-09-17 @ 18:45:02
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hahahaha, omG!

Ska du med Linn och se EMD?!

Puzz, baby! :*



Du är min väään!

Jag älskar dig <333

2008-09-20 @ 12:09:13
URL: http://disneylandacidtrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0