bajs på..., det som det behövs bajs på

Matte checkpoint imorgon och jag har inte gjort mycket. Fast det är gaanska lätta grejer i boken. Fast vetefan vad han kommer förhöra oss på.
Engelskan skrivuppgiften ska vara inne imrogon också, typ 200 ord. Om någon händelse i boken som man typ känner igen sig i. Japp, har ju lätt börjat >.< Så jävla typiskt mig.
Franska grejset gick väl iallafall ganska bra idag. Och sen lyssnade vi på nån "kärlekslåt" och skulle sen översätta. För jävla tur att jag och Rafif hamnade med Oliver. Han var tydligen halv fransk. Han gjorde det mesta, haha, men det var najs.
Och samhälle. Va fan har jag gjort.
Cybergymnasiet är anmälda till något som heter Ungdomsparlamentet. Det är en grej där ungdomar ska få vara med och diskutera frågor som berör ungdomar. Och sedan kommer typ en klass tror jag att få gå upp i riktiga riksdagen och vara med. Coolish. Och jag har valt frågan hur man ska stoppa, eller om det var undvika, psykisk ohälsa hos ungdomar i skolorna. Najs. Och tydligen hade jag anmält intresse att jag ville vara ordförande, mm, hade glömt det som fan. Men jag inbillar mig på något sätt att det är bra för mig, och att ja. Skit samma ingen som vill veta.
Så på fredag, nästa vecka, ska vi som ska vara ordförande få åka på någon kurs eller shit. Typ hela dan eller om det var halva, vi slipper skolan iallafall. :)
Yeah, nu vetefan vad jag ska skriva. Datakunskapen var dryyyg. Jag och linn fattade inget och satt typ och chatta lite på msn XD
Och jag vill träffa linn, linn linn, min linn! <3
Och jag har så jävla tråk. Det är verkligen inget ovanligt för mig. Jo, egentligen, jag har inte haft tråk på grovt länge, och med grovt länge menas flera månader, många månader.

Jag måste göra något åt mig själv ibland.

engelskan och matten får vara allt idag.




shiet, det ringde nyss nån från danderyds gymnsium. jag ba vad i helvete. Ja, ha, blabla, du stod på våran reserv lista för sam/natur internationell. är du intresserad så kan du få går här nu.  tyyyp. wtf, ofta man ringer nu, och ofta typ allt. jag sa nej som fan.
för det första, om jag som måste ha legat lååångt ner på reserv listan pågrund av mina sämsta betyg kom in nu, borde det inte vara så att mååånga har hoppat av och shit. skit samma, aldrig att jag orkar med det shitet. bajs på dom.


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag vill träfaf dig mega :( <3

2008-09-12 @ 11:56:23
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0