smalville & black eyed peas

Min dag började sämst. Satt och åt frukost och kollade igenom väskan. Självklart ! Busskortet var borta. Fan, kollade jackan. Inte där. Åh, dampade som fan och blev sjukt stressad och allt. Sen ba shit, aja, så fick jag en remsa av morsi så skjutsade hon upp mig till stoppet.
Så åkte jag buss och tunnelbana med finast daniel<3 Och jag har haft feting tur idag, har typ inte behövt åka någe grejs ensam på hela dan, så mkt. För efter Hellasgården åkte jag och Oscar samma tunnelbana till tekniska. Sen när jag skulle hem från täby kom Linnea :) Sen träffade jag Lukas och vi gick hem tsm :)
Så, jag kom till Slussen och hittade verkligen inte den rätta buss grejen. Sen såg jag folk jag trodde gick i min skola och kom rätt och träffade Mina där :)
Hellasgården sög ganska hårt. Var bara massa konstiga aktiviter med klassen. Och på en var vi bara fem som gjorde något. Jag dampade. Vi slutade 11.15 typ så vi drog. Sen drog jag till täby för att fixa skriv grej, men dom hade ju lätt det jag ville ha så det blev inget. Bara ett armband och en PUCKO. Gosh vad näst godast det är! :)
Sen träffade jag Linnea på stationen, så vi åkte tåg en bit ihop. Sen somnade jag och vaknade precis när tåget stannade. Så jag vinglade ut och såg Lukas och Britt så jag sprang fram till honom. Han blev gladast som vanligt. Så vi gick i förväg och hade det najs. Han sa att han hade rapat heeela alfabetet, tio gånger ! :O Alla hade tyckt att han var jättecool.
Sen kan man ju undra över hur mycket fantasi det finns i en sjuårings huvud :P
Hemma blev det nudlar ooooooch SMALVILLE! Ja, jag har fan blivit crazy i det. Det äger ju mest. :D
Och nu sitter jag här och knarkar Black Eyed Peas. Först igår var det najs för de har ju musiken i urbz, och sen idag så lyssnade Dana på dom i hans högtalare. Dom är najsiga.

Kan ju tilläggas att jag var groovt nära att klara tennisen idag, men tydligen är det inte min tur än. Fan måste pröva en gång nu.
Fuck! Det gick sämst.

Nu har jag typ inget att skriva och inget att göra. Fast jag måste fixa mat till mig och bror min eftersom min morsi är på föräldrar möte på mitt gymnasium^^   

hej så länge :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0