your sex is on fiiiiire.

Gaaah, nu är jag mega glad på en låt och på mig själv att jag hittade den ! :D När jag kollade mtv igår kom det en megamegamega braig låt och jag väntade på att dom skulle visa vilka det var. Men självklart när det är låtar man aldrig hört förut så visas inte det! :@ Jag fick damp, men kom ihåg att typ refrängen gick yoooou, your sex is on fire. Och nyss så sökte jag det på yuotube. YEAH, jag hittade den! :D ÅÅÅÅH, den är otrolig! Och han som sjungers röst, fett najs. Men det fanns ingen shitfuck kod så jag kan lägga in den här, så jag länkar så ni får kolla videon med;  Kings of Leon-Sex on Fire :D

http://www.youtube.com/watch?v=mqrL_J4mifI 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0