090423

Sitter hemma hos morsi just nu, åkte hit direkt efter skolan eftersom jag måste mata mina fiskar när hon är i Söderhamn. Ska strax dra till tåget.
På svenskan ska vi nu skriva en platsansökan och ett CV. Så vi fick gå in på en sida och kolla efter jobb. Gosh, det var verkligen sjukt många där man antingen måste vara 18 år eller ha körkort, men jag hittade iaf några så jag ska kolla igenom dom sen. Kanske något jobb man kan söka på riktigt också om det är nice.
Franska sen, där jag total failade på glosorna, kunde typ inget. Inte bra. Hittade ett gammalt gloshäfte från franskan i sexan i Kårsta skolan. Jag hade alla rätt alla gånger, alla rätt hela tiden! Jag ska fan fixa det igen, det är ju bara att plugga lite liksom.
Men nu måste jag tagga till tåget, bajs bajs.
Btw, i City tidningen idag, på en sida där det är tre personer som får svara på tre frågor så hade en snubbe svarat att Sparren i Kårsta brukade bli varm fort, haha, lite kuligt tycker jag att lilla Kårsta fanns med där^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0