ain't no other man it's true

Baaaaaaaaaaaaaaajs, jag pallar inte!!!!!!
Det går inte bra med samhälls uppsatsen som typ egentligen ska vara inne idag, men man får helgen på sig också om man behöver. Asså fucking shit! Pallar inte :(
Men jag måste fan, måste! Jag ska fan skriva nu, mycket och bra, kommer ju ändå bara satsa på G eftersom jag inte tror det skulle göra någon skillnad om jag gjorde bättre ifrån mig på bara den här uppgiften, så nu ska det skrivas. Enda tills Tyra show börjar... XD Sen kan jag skriva lite mer, sen ska jag dra till Daniel! <3
Nationelle idag gick okej, najs att det var enda lektionen iaf.

You got soul, you got class
you got style, you got bad ass
ain't no other man it's true
ain't no other man but you


Lyssnar massa Christina Aguilera, hon är grym!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0