Du är snyggast!

Jävla helvete. Jag klara inte av att se sånt där. Jag förstår inte hur det kan gå så långt.
Eller, jag förstår varför det händer och liknande, men att det ändå går så långt.
Hur tillåter man det.
Jag önskar att alla människor i världen älskade sig själva mest av allt och alla. Att dem var så obeskrivligt nöjda med sig själva och deras kroppar. Att dom var stolta över att visa upp det dom har. Utan att bry sig ett dugg om vad andra tycker. Att dom vet att det enda som spelar roll är hur du ser dig själv. Tycker du att du är snygg, då blir du snyggast!
Dom som läser det här innan ni ska sova ikväll, ni ska ställa er framför spegeln och säga till er själva att ni är så jävla snygga och så bäst, med ett leende!
De som läser det imorgon, ni gör det imorgon kväll!
Dom som skiter i det, ni gör det dagen efter ni läser det här, sen fortsätter alla med det och ni kommer må bättre.

Det funkar, i promise, iaf för mig. Så då gör det det för er också snyggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0