Falling away from me

Ja, länge sen jag skrev känns det som :P
Okej, onsdag, drog till skolan för grupparbete med FN grejset. Gosh, drygaste och shit. Snubben från 3:an gjorde allting, för det var hans betyg det gällde så det var väl lugnt för alla verkade det som.
Sen drog jag hem med Daniel min älskling :$. Vi drog till bergsjön, gömde påskägg, kollade film, massor av saker. Sen igår åkte vi med typ, Rosella. En båt, fram och tillbaka till Åland. Nice price, god mat ! :D Oooooooch, jag vann::::::: 30 euro! (?) :D Coolish tycker jag, typ 300 kr på en sån där maskin, fast spelade lite mer, men fick med mig 252. 50 svenska kronor hem :D Sen vann baby hundra kr! :D Fett tur båda två, eller så är det kanske för att vi är bäst <3
Sen henkade jag med honom hem, och drog ut på tiden tills jag skulle hem tills det slutade med att jag sov över :) Bäst<3
Idag skulle det bli en kväll hos Linn söt med tjejerna men Linn blev sjuk :(
Så istället blir det bio med Linnea, Cia och Micaela! :D Monsters vs. Aliens 3D :*
Nu ska jag gå och platta håret och käka lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0