Förlossning XD

Inatt kunde jag verkligen inte sova, låg och vred mig till minst två >.<
Träffade Louise påväg till tåget imorse också :)
Fick tillbaka historia provet, VG- :D Minus eftersom mina g frågor var lite tunna men vg frågorna great :D Fett glad.
På englskan så hade läraren bytt film! :/ Från typ, En vampyrs bekännelser till From Hell, Jack the Ripper! :D Den var nice, det vi sett iaf :D
Idrott sen, goooosh, först typ idioten och massa shit, trodde så jävla hårt att jag skulle svimma, hade ju typ inte fått i mig någon mat alls. Och det är inte bra inför två timmars idrott >.< Men jag klarade mig, sen var det innebandy! Så jävla kuligt :D Haha, vi tjejer mot tjejer, fy fan vad vi skrek, som typ Amina eller någon sa, låter som värsta förlossningen! :'D Kuligt som fan var det iaf :)
Sen skulle jag hem, men det var någon fukcing olycka vid Södra Station eller vad det heter, massa poliser, brandbilar och ambulanser där >.< Så jag och Mina fick hoppa av 4:an och börja gå, letade efter en tunnelbana, men så såg vi nästa busshållplats och sen började bilarna rulla på och så kom bussen och vi kom på och hem :)
Kvällen spenderades med underbaraste daniel :) <3
Nu är jag fett hungrig och har ont i huvudet :/ Ska dricka lite vatten och sen gå och soooooova. Åh vad jag älskar att sova, fast bara om man får sova länge, eller nej, att sova närsom, tyvärr blir det tidig morgon imorgon men sen är det fredag. Fast fucking Fn rollspel i samhället på Cyber Norra, palla gå dit bort XD

GODNATT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0