Goodie :)

Dagen har varit bra!
Fick tillbaka engelska grammatik provet, VG -3, vilket betyder att jag var två slarvfel ifrån MVG -.-' Men men :)
Svenskan var dryg, men läraren kom och pratade med mig om mina dikter sen... Fick försäkra henne om massa grejs, och dikterna jag skickade in var ju gammla. Tror tillochmed jag ska läsa upp någon annan på poesisoarén på tisdag^^
Franskan gick braaa, kunde typ massa och sa massor, så det var bra eftersom det gör typ allt i betyget om man säger något i vår lilla grupp på 6 oftast 5 personer :P :)
Hem och sova lite, kolla på tv, datorn. Sen kom Daniel och allt var bäst och nu sitter jag här och är glad och ska strax sova, när jag läst färdigt alla bloggar^^
Godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0