"Skönhet är att älska livet"

Gooosh, mitt aasssss, har sån förjävla träningsvärk fortfarande! Från idrotten i onsdags >.<
Geografi imorse, men läraren hade glömt att boka en datorsal så det blev en utflykt! Haha, till observatiorelunden bakom vårat gymnasium XD Så satt vi där och lyssnade när han snackade väder och grejs :P Sen fick vi gå runt hela huset, sen lunch sen FN rollspel på norra, men det blev klart fort och min grupps resulotion (?) gick igenom :D
Sen åkte jag hem, men när tåget kom till Lindholmen var vi tvungna att byta tåg, lame -.-'
När tåget sen kom till Ekskogen så var det en kille som gick av, och så stod det en kille och väntade på honom. Sen kysstes dom, då hör jag några bakom mig. Shit , såg ni?! Tjej: Va? Kille: Det var två killar, och dom kysstes!!! Tjej: Vad kul för dom :) Kille: Det tycker verkligen inte jag!
Gosh, sen sitter han där och snackar skit, men sen hör jag, men det skulle vara helt annorlunda om det varit två tjejer ;)
Vad fan skulle vara annorlunda, säg mig det? Hatar sånt där :( Gubbe! :@

Nu kommer Daniel strax :D:D:D:D:D:D <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fasen inte annorlunda!

Du skulle ha slagit till han som sa det ;)

Eller i alla fall sagt till honom...

2009-04-17 @ 19:49:56
Postat av: Louise

Tycker, vad fan är annorlunda med det -.-

Haha :P

2009-04-19 @ 16:10:27
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0