Nice price !

Hallojsan!
Kunde verkligen inte sova igår, det är inte kuligt att ligga vaken länge om vrida sig och grejs. Men imorse vaknade jag och var inte så trött :)
Men låg kvar länge i sängen, sen gick jag ner och käkade typ inget och duchade. Packade mina grejer sen fick jag och mina bröder skjutts till mami. Så nu sitter jag här och har det otroligt tråkigt.
Har ätit nudlar och kollar P.S I Love You för typ femte gången, men jag har ju aldrig sett färdigt hela så jag hoppas på det nu :)
Men har lite annat grejs som måste fixas också. Fast jag har ju en ledig dag imorgon också! :D Kanske ska dra och köpa byxor och strumpbyxor eftersom både de sakerna alltid lyckas gå sönder för mig -.-'

Läste några papper som kommit till morsan.
Och eftersom allting jag gör failar och allt blir skit så har jag ändrat mig nu och allt kommer alltid vara bra :)

Tog med min kamera från farsan också, men nu hittar jag inte laddaren, baaaaajs får damp men hittar den förhoppningsvis så det kommer upp fler bilder på bloggen för det är nice tycker jag :D

Hoppas alla har det tråkigt där ute för det har jag så då har vi någonting gemensamt! ;D Nice price va?


Kommentarer
Postat av: daniel

jag har tråkigt <3 nice price :)<3

2009-04-13 @ 17:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0