Vem vet.

Det glada och najsiga humöret från igår är tyvärr borta. Försvann nog med solen när den gick ner. Tråkigt.
Men jag ska måla mina naglar, röda. Sy min klänning, så kanske ni får en bild också, på den och mig! Men det blir bara om jag orkar. Känner mer för att skriva ut alla bilder jag ska ha och sen byta MCR mot dom.
Kan nog bli en bra dikt skriven ikväll också, så något bra förde det här dåliga humöret med sig. Kommer bli en utmärkt dikt, eller flera. Hade ju massor av idéer i torsdags på svenskan, så får väl skriva det. Eller så tar jag kanske någon av de ungefär 50 tal dikter som jag redan skrivit. Vem vet.

jag vet iaf att den där kvällen var underbar:

Kommentarer
Postat av: Linn

åh, jag satt idag och lyssnade på gammal musik på ipoden och ramlade då in på MCR. <3

2009-04-04 @ 21:27:58
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0