You have eyes that lead me on

Ballar av stål är ju förjävla kuligt asså, garvar alltid mega!
Inga läxor blev det idag. Undrar när fan jag hade tänkt att fixa alla.
Utslaget på handen börjar tillochmed svida nu. Så jävla sämst att det inte finns en fucking skolsyster på våran skola. Pallar inte dra till den andra, och känns onödigt att dra till en läkare. Jag är ju nästan övertygad om vad det är liksom. Men jag pallar inte vänta till sommarlovet för att låta det försvinna..
Börjar åtta imorgon, inte okej. Sen måste vi vara i skolan på kvällen för en poesisoaré. Men det får vi komplettering för sen, eller vad det heter. PLUS, att vi slutar 10:20 på fredag eftersom vi har skriftliga engelska a nationella prov, så vi slipper lektionen efter! Så nice!
Men känner mig ändå inte glad. Inte nu, så jag får väl gå och sova och börja dagen med att låtsas vara glad för då blir jag glad på riktigt. :D

You’re so sudden and sweet
All legs, knuckles, knees
Head’s blown clean off
Your mouth’s paid off
Fuck me til we know it’s unsafe
And we’ll paint
Over the evidence


M.M-Evidence

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0