1408 & Dirty Sanchez the movie!

Yeah, idag har jag kollat både 1408 och Dirty Sanchez the movie i mobilen!

1408 var grymt bra tycker jag! Inte mega läskig med lite ibland, skum var den också, fast det var najs! :D Men slutet var lite frustrerande, hade gärna velat veta lite mer, men lätt sevärd!

Dirty Sanchez the movie, ja jag älskar att kolla dom, liksom Jackass och liknande! Så jag gillade den grovt, även om den var sjukt äcklig många gånger, eller bara helt "hur fan kan man va så dum i huuvdet att man gör sådär!"
Haha, men fan, se den! Om ni inte är rädda för att kanske spy eller se nakna fula män(?) xD

Kommentarer
Postat av: mikkiela

spoil, eller ah du kanske redan visste men allt är efter manus :P i dirty sanchez och de där :P

lite synd faktiskt :P

2009-08-20 @ 18:42:23
URL: http://mikkiela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0