Isis King!

Igår var det första skoldagen, varade i ungefär, ja, mindre än en timme iaf. Idag var jag ledig, så jag to mitt presentkort och åkte på ansiktsbehandling! Ah, det är najs, me aj så ont det gör också. Men men, nu är det över :D
Sen åkte jag hem, sprang i ösregnet, sen kom baby hem till mig!
Vi kollade lite tv och chillade, han är fan bästa ever! <3
Btw, ni som kollade Top Model säsongen som gick senast. Ni vet Isis, först va hon med på Tyra Show ett avsnitt, då var hon "kvinna" men inte helt ut, eftersom hon inte hade opererats. Men idag var hon med, och hade opererats, och hade skaffat en boyfriend! Sen friade han till henne också, så charmigt!


Haha, vet ni! Nu när jag letade en bild till er så såg jag henes efternamn, hon heter fan Isis King, cooooooolt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0