Jaa..

Dagen har varit ganska långtråkig, förutom tiden jag var med Daniel! Vi hade det najs, chillade, käkade tårta och kollade lite film, Linas Kvällsbok som gick idag!
Och tårta blev det ju eftersom jag har namnsdag idag! Louise is the shit!
Btw så har mitt läppglans från Make Up Store kommit nu, hade ju beställt ett med hjälp av koderna från Fun Light safterna, nice price.
Men nu ska jag fortsätta samla lite poäng på alla dessa underbara gratissidor som jag har länkat här nere till vänster i menyn, det går fan frammåt. Snart får jag hem massor av present kort på hur många affärer som helst! Bli medlem fan, gratis grejs är ju alltid najs!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: daniel

Gratis är aldrig fel :D:D:D<3<3<3<3 puss söt<3:)

2009-08-26 @ 00:17:05
Postat av: Linnie

grattis!!

2009-08-26 @ 07:56:01
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0