Socker

Hellu, jag har haft en väldigt trevlig kväll vilket jag verkligen inte trodde efter att sy maskinen fuckat ur och det verkligen inte gick något bra på tv. Först så hörde jag av bror Fredrik att min andra halvbror Lukas var utanför med några. Så jag bestämde mig för att säga hej, det ena ledde till det andra sen var vi i full gång med massor. Mackor, mat, cykla, dricka isvatten, titta på folk.
Sen kom Louise & Benjamin gående med gulligaste lilla chihuahan(?) ever!!! Och den hette Socker, så jävla söt! Tror det var Benjamins syrras.
Sen kom min mami hem och vi skulle käka kräftor, och Lukas han stannade kvar och prata och åt lite med, men sen ringde hans mami så han cyklade hem. Resten av kvällen har jag, mami o fredrik suttit och pratat massor, och ätit glass. Var fett najs :)
Nu ska jag nog se lite The Hills innan jag ska sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: okej :) har faktiskt inte sett det så mycket... men good!

2009-08-08 @ 23:37:43
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: P R I M M S

hej girl! Skitsnygg blogg, sista tävlingen för att vara med och tävla hos mig idag :) KOLLA IN :) KRAM

2009-08-09 @ 11:58:44
URL: http://primms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0