Touch the light :*

HEJ!
Jag har typ precis kommit hem från Daniel, alltid najsigast! :D
Lady Gaga på Grönan, oh det var nice. Hon var grym! Bilder kommer förmodligen på måndag (MIN FÖDELSEDAG) då jag kmr hem till papi där min kamera sladd befinner sig^^
Förbandet Hyper Crush var också ganska braiga, sen var det hon Paula Lobos? Kände igen henne men visste inte var ifrån, sen när jag hörde sista låten, Touch The Light kände jag igen henne från mtv o ztv.
Ni har väl inte missat att man kan få smink om man köper Fun Light safter och samlar koder, jag har redan samlat 5 st och klickat hem ett Lipgloss som kmr om ca 14 dagar! Yeah!
Nu ska jag gå!

Kommentarer
Postat av: daniel

bäst sötnos :)<3<3

2009-08-04 @ 14:35:02
Postat av: Shia Fan

Hej, är du ett Shia LaBeouf fan?



Kika då in den här bloggen!

http://shiaalabeouf.blogg.se

2009-08-04 @ 15:24:41
URL: http://shiaalabeouf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0