Woopa! :D

Finns en av alla dessa gratis sidor som är grymt bra! Woopa!
För där handlar det om att samla pengar, och det är mega lätt genom att bara besöka hemsidor som är länkade, eller logga in på sidan, eller värva massor av vänner mm.!
Sen kan man antingen välja att få pengarna som man samlat på sig hemskickade i brevlådan eller insatta på sitt konto, jag har 31.55 kr nu! :D Och mycket mer kommer det att bli inom några dagar, så bli medlem du med!
Och för att bli medlem är det bara att trycka på den blå bilden här nedanför! :D



Kommentarer
Postat av: daniel

mer sätt att tjäna pegnar :):):) detta msåte jag prova ^^<3<3

2009-08-26 @ 20:14:14
Postat av: Anonym

ännu en sida, gosh :P antar att jag får bli medlem här också :P

2009-08-26 @ 20:14:46
Postat av: Louise

Sv daniel: Ohyes baby! :D <3



sv anonym: självklart, bästa sidan! :D

2009-08-26 @ 20:23:35
URL: http://partypussy.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: Tack! :)

Den kommer frn Zara, dock från barn så den största sorleken var 13-14 år och det är den jag har och jag är ganska liten, men du kan ju alltid kika! ;)

2009-08-27 @ 18:38:38
URL: http://thisisit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0