Design Simon och Tomas/Markoolio

Har sett en affär på Odengatan på mornarna när jag åker 4:an där, att det finns en möbel butik som heter W8 London. Några gånger har jag sett två män inne i affären, och de såg bekanta ut bakifrån^^
Sen en annan dag såg jag dom ute, med sina småå hundar. Och sen har jag sett dem flera gånger i affären, och jag har tyckt de liknar snubbarna från det där Design Simon och Tomas eller va det heter programmet på tv. Dock har jag glömt i typ 3 veckor att kolla upp det här, men nyss gjorde jag det, och javisst, de äger typ den butiken på Odengatan så det är som snubbarna och deras söta hundar jag sett.




Jag och Daniel såg Markoolio i Täby C igår, kooooooolt, ja! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0