I don't blame you, for being you

Igår inhandlades de sista julklapparna, Daniel fick även sina och jag fick av honom! Mansons bok, kunde inte sluta läsa inatt, men när jag somnade med boken så förstod jag nog att de va dags, men fan vad bra den verkar! Fick också min efterlängtade rosa bandeau!

Vi såg sen Avatar! Ohyes, en av de bästa filmer jag setttttt! Så värd! :D Åååh, allt var så najs i den, ni måste seee!
Nu har jag precis sett säsongens sista AA, men som tur är börjar det den 20 januari igen!
Upptäckte just att min fader har blivit medlem på facebook, haha, hittade en bild på mig i han album, som jag aldrig sett tidigare, men iih älskar mitt hår på bilden! Men, det kan inte ha varit den här sommaren, för håret är för långt, så antaligen sommaren, hm, 08?

fanns även en söt bild på min lillebror

Kommentarer
Postat av: daniel

avatar var asbra :):):) och dina julklappar med ;)

2009-12-23 @ 15:17:08
Postat av: isabelle

visst va filmen najs? :D

IIIH, jag har också läst boken så jäkla braaaaaa!!



FIN BILD PÅ DIG! <3 Vill btw se bild på din andra bror också ;)

2009-12-23 @ 16:06:49
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0