I would have given anything,

När vi idag satt och kollade bio reklamen innan filmen, så kommer den en reklam där det kommer upp massa ungdomar, en i taget som säger saker, men jag lyssna inte på vad dom sa, förens jag såg! Jag kände fan igen alla på den där filmen, och så ba, wtf, dom går i min skola. Sen så märkte jag att alla typ sa varsitt program. Så ba, åh neeeej, ännu en fail reklam från mitt gymnasium... Japp, så nu har cybergymnasiet kommit med en reklam film, som visas på biograferna! Hahaha, har tyvärr kollat runt grymt nu men hittar den inte någonstans, men ja...

I filmen idag iaf, så var det en snubbe som inte var med så mkt men som jag kände igen men jag blev galen för att jag inte kom på vem det var. Sen kom jag på det! De var ju Håkon!!!!!! Haha, eller nej, det heter han inte, han heter Christian Rinmad, fast förut hette han typ Hollbrink, har skrivit om honom förut.
han var iaf med! Fett kul, var länge sen han slutade i Andra Avenyn som jag känner igen honom från!

men nu var skägget borta och han spelade typ värsta braten istället för en svenska lärare som är lite tänd på vissa elever på Harrebrandelius eller va fan skolan heter i AA xD
OCH, så har han ju varit med i Lykke Li's musikvideo till Little Bit. Tycker faktsikt det är lite komiskt, för precis ca 2 år sen, så lyssnade jag den låten konstant. För då stämde den så grymt perfekt in, och jag var så lycklig.

If you would do it
If you would say it
If you would mean it
That we could do it
If it was you and I, not only I
Ha hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0