Lite najsigare?

Jag har verkligen inget att göra.
Och har ondast i magen. Men det tänker jag få bort nu.
Och jag kanske måste bestämma mig för något, för just nu vet jag faktiskt inte.
Kanske bara ska ta och städa och packa mega i rummet fram tills AA börjar(kim har slutat!), med massa bra musik.
Ja så får det bli, pallar inte tänka längre.

Men ni kan få en till reklam som är snäppet mindre bra än den jag tidigare la upp!
Bara massa märken och parfym reklamer, men det är oftast de som är sådär najsiga o coola o oftast lite, hetare?

Kommentarer
Postat av: daniel

fett sämst att kim har slutat ju >.<

2009-12-08 @ 22:39:24
Postat av: Linnie

OFTA! jag har inte kollat på två veckor för att jag har fullt upp, men varför har han slutat? :(

2009-12-08 @ 23:12:03
URL: http://cockienut.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

Svar: I LUSH butiker :) Finns lite överallt. I Stockholm på bland annat t-centralen. Yes, produkterna finns i butik :)

2009-12-09 @ 14:26:32
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0