Remember it's just you and me


där har vi den, å gud vad najs den luktar! ska pröva den imorgon :D
nu har jag jätte ont i ryggen o fryser, vetefan varför jag har börjart frysa sönder hela tiden.
men jag ska nog dra och sova.
har pluggat trafik som in i helvete idag, har ju teoriprov på måndag >.<
imorgon blir det iaf fika hos, ja några släktingar först, sen hem till pappa med daniel o fredrik för fika o grejs där, sen hem till daniel^^
fuuuck, vad jag fryser nu springer jag, men slänger in en favorit låt också!
mr nutini har underbar röst!


Kommentarer
Postat av: daniel

haha ska vi svulla xD

2009-12-12 @ 00:02:40
Postat av: isabelle

sv: JAG VEEEEEET! Han hade stora flygplan precis ÖVERALLT i lägenheten!

2009-12-13 @ 18:44:13
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0