Right round

jag hade skrivit ett jävla fitt inlägg som försvann för intern dog o jag hann itne se det o jag tryckte publicera o sidan kan inte visas kom upp, orkar jag igen eller blir det kort?

Dagen blev bättre än jag trodde, men hade ändå en väldigt dålig känsla. Jag har ingen aning om när den kommer försvinna.
Först blev det Kalle, sen blev det maaaaat, lutfisk in my <3! Goosh, älskar det, fast tror inte det är många familjer som har det på sitt julbord, men vi har det alltid hos pappa. Skinkan och lutfisken är lätt mina favoriter!
Sen blev det maaaaassor av avsnitt av Bondi Rescue? ett badvakts livräddnings program på tv4fakta, från Bondi Beach. Det var gryyyymt bra!
Men tillslut blev Lukas så otålig så då blev det julisar, om någon är intresserad så fick jag; en tjocktröja, 350kr presentkort på MUS, 220kr presentkort på Bio, 8 nagellack, body grejs paket, smink, 3 böcker. Och jag är mycket nöjd, sen blir det ju en till liten julafton när jag kommer till mami.
Efter det kollade vi lite Anna Ankas jul, gosh den kvinnan alltså!
Sedan kollade jag hela Twilight filmen medans pappa körde mer på Lukas radio styrda bil som han fått än vad Lukas själv gjorde. O den är förjävla cool förövrigt.
Imorgon blir det iaf bio med papi, fredrik o lukas, Göta Kanal 3, i stan, kl 16:00.
Nu sitter jag här vid datorn och vet inte riktigt om det har fått mig att må sämre eller lika som innan.
Blir väl att strax lägga mig i sängen och förmodligen läsa ut Mansons bok, och ja, jag är förjävla snabb på att läsa ut böcker som jag gillar, hårt.

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

båda dom filmerna är bääääääääst! Måste skaffa New Moon på dvd nu också :o

2009-12-25 @ 14:00:40
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

Vad fick du av Daniel btw? :)

2009-12-25 @ 14:01:42
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

NAAAAJS! Boken är cpbra.. läste den i somras :)



Jag är såklart team Jacob!!!! MMMM!

2009-12-25 @ 14:26:04
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

Per Morbergs bok :) ihihihi

2009-12-25 @ 14:45:33
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0