To be continued

Städar och packar mera, o det är för tillfället ganska tråkigt, därför tog jag lite bilder:
*de små e klickbara*

jag är väl inte ensam om att haft såna här när man va liten!? men nu slängs dom^^


min fiiina bil som jag gjorde i slöjden någon gång för lääänge sen, bye bye



En klänning som jag aldrgi använt, så därför får den stanna, får väl hitta någe tillfälle


En till klänning, men denna va typ min favvo i 6:an, o jag kan ha den fortfarande...Men ja va nog lite större då, nu e jag perfect, men den ska jag slänga, eller göra om under klänningen till ett linne! :D


Sist men inte minst, kläder från thailand, när min mami har varit där? Hahhahaha


to be continued?

Kommentarer
Postat av: daniel

hittas mycket som man inte visste fanns kan jag tänka mig xD kan du inte göra en hel lista på allt som du packar ner xD

2009-12-09 @ 21:57:27
Postat av: Louise

sv: Haha, men har redan två kartonger packade juuu, fast de e typ bara skit i dom^^

Mitt problem e alla mina böcker, man kan ju inte fylla en hel låda för då orkar man ju inte bära den, o känns som man slösar plats om man inte fyller en hel :(

2009-12-09 @ 22:03:49
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0