What did you say?

Mina dagar sen i söndags har tillbringats med Isabelle! Det har blivit konstiga mat tider, mycket glass, mycket spel mycket fiiiiiiilm, seeeeena nätter, väldigt mycket skratt *välbehövligt*, med andra ord, det har blivit mycket av mycket bra saker.
Imorgon är det nyårsafton, och min bästa kompis glömde mig så jag blir ensam. Hur fan man kan göra det kan man ju fråga sig, det är helt jävla stört om du frågar mig.
Julafton2 hos mami; Grey's säsong 1-5!!! Slasher box- 3 skräckfilmer i, en till skräckfilm, niveakit, örhängen, lots of nagellack igen, byxor, trisslott med vinst!
Nu har jag ca 186 st blogginlägg kvar på bloglovin, men jag har kämpat bra för att ha börjat på ca 430 st!
FUCK, nu måste jag springa ner till Victoria's Secret Fashion Show 2009!!!

Kommentarer
Postat av: isabelle eriksson

han är galen :) Man kan aldrig glömma dig, gumsiii :)

TACK FÖR DAGARNA !!! <3 Välbehövligt för mig med.. märktes när jag kom hem, fyfan

2009-12-31 @ 00:33:29
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/
Postat av: isabelle eriksson

sv: jamen juste.... fast ofta vi hade orkat gå dit ;) HAHAHHA så jävla lata :D bytte inte ens om första dagen liksom! HAHA. Men ja vi MÅSTE träffas oftare. Du får komma hit också :) Helger och lov får vi ses <3

2009-12-31 @ 01:11:54
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0