a little to late

FUUUUUUUUUUUUUCK BLOGGSHITET, HADE JU SKRIVIT MEGA ALLT BARA FÖRSVANN. AAAAAAH, DÖÖÖÖÖÖÖÖ jag försöker igen

Lördagen spenderades med Daniel från eftermiddagen till idag :) <3 Och jag träffade Amie en snabbis vid tåget igår :)
Jag och baby hade iallafall najsigast :D <3

Och jag har bestämt mig för att jag ska skärpa mig med skolan grovt. Imorgon ska jag göra massa. Och så ska jag nog börja planera veckan med skolarbetet, kommer kanske gå lite bättre då. :)

En till sak, jag ska sluta prata om saker. Det tjänar ingenting till, onödigt att förstöra saker. Jag ska fortsätta som jag alltid gjorde tidigare, hålla allt inom mig, blir bättre så :)

Ännu en till grej, denna blogg ska åter igen bli en positiv blogg! Jag gör ett nytt försökt och denna gången kommer jag inte misslyckas. Även om det kommer komma dåliga dagar och tankar kommer de aldrig att printas ner här iallafall. Det får stanna i mitt coola huvud :) Visst låter det bra!

Jepp, nu ska jag nog sova snart, ska ladda upp en video också, men en grovt bra låt, från en grovt bra film, men det är lite sorlig, videon alltså. Ni får se.
Godnatt, imorgon blir en bra dag! Det ska jag se till, och sen på tisdag fyller baby år<3


Kommentarer
Postat av: Linniepinnie

Bra med positivitet! Det är något jag skulle behöva i mitt liv ..

2009-02-16 @ 14:08:04
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0