inte ens i en dröm

Åh jag får sån inihelvetes damp på mig själv! Jag kunde ju bara skickat in den där skiten, då skulle jag haft mega större chans men jag sumpade det grovt. Men lite jävla shit ska hon också få som fan inte snackade med mig den dagen hon skulle. Fuck datorkunskap.

Och nu borde jag verkligen göra läxan, men det här får mig verkligen inte mer peppad.

Jävla fitta, nu måste saker börja gå bra innan jag helt och hållet går under.


Hade värsta drömmen! Jag var typ gravid, och sen skulle jag föda. Allt det var jätte skumt så jag skiter i det.
Sen visade det sig iaf att det hade varit typ tvillingar, två bebisar! :D Men båda dog! Åh herregud, jag lovar. Aldrig. ALDRIG har jag gråtit så mycket som jag gjorde i drömmen. Fy vad det var hemsk. Jag bara låg på marken och grät så jävla hårt. Det var helt obeskrivligt, ändå bara en dröm. Åh jag typ gråter när jag tänker på det :(
Ingen söt bebis förtjänar att dö. ingen. Inte ens en i en dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0