:S

" Killar är komplicerade, ska va bli lesbiska och förlova oss? " Haha tack för lite till skratt idag :)
Morsan får fan ta och komma nu, så jag kan gå upp och bada. Pallar inget annat. lägga undan allt, inte tänka på något, musik kanske? Och bara chilla. Najs. Jag behöver najs så jag fixar najs själv.
Men först måste nog träna lite, tror fan jag ska lägga mig tidigt och sen imorgon ut och springa. Och läxor måste göras färdigt den här helgen. Men träning behövs.
 Laddar just nu upp bilder från igår på bdb, har hållit på meeegalänge. Men när jag fixat hälften av bilder ser jag knappen fler bilder eller vad den heter, då kan man ladda upp fler samtidigt. Fast den tar lång tid att ladda. Men snart färdigt.
Men nu kommer ni inte höra mer ifrån mig, jag ska inte ta upp mer tid från er som säkert har en alldeles utmärkt fredags kväll!


Bara ett litet, försvinner fort, inget som syns. ALDRIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0