man säger inte sånt

Blogg.se fuckar ju ur mega >.<
Men daniel skrev lite igår iallafall^^
Idag vare skoltråk som vanligt, vi började kolla Gladiator på historian också, men somnade två gånger :/ Fast missade förhoppningsvis inget speciellt^^ Idrott sen efter engelskan, gosh, vi hade fucking beeptest och bara massa armhävningar, situps och grejs, man skulle göra alla dom där grejerna, så många man kunde. Feeting jobbigt kan jag ju säga. Skämdes gjorde jag också, har blivit så jävla otränad. Men ska lätt träna upp mig så jag äger nästa gäng vi gör det :D Som jag sa till typ Maija och Donia, jag ska slå alla de där tre killarna som var kvar sist på beeptestet, inte för jag tror det kommer hända men ändå^^ Nån snubbe klarade längst, typ 10. 1 eller något, jag klarade typ 6. 5 :/ men jag är nöjd, gav ju inte upp först iallafall^^ Så nu vet jag att det vankas mega träningsvärk imorgon :( men men.
Sen var det bussen till östra, 4:an, tar en halvtimme från skanstull eller vad de heter. Men läskigaste grejen hände. Rebecca hade redan gått av, och jag hade satt mig brevid nån snubbe. Så stod det två barnvagnar på barnvagnsplatserna, sen kommmer det på en fullis, alkis, vad man nu vill kalla det^^ Och så börjar ena barnet gråta och skrika mega, helt sådär som små bebisar kan göra liksom. Då står den där fullisen och härmar ungen, se hur morsan glor på honom. Men sen ska det på en till barnvagn, men fullisen sätter sig på platsen där barnvagnen ska stå! Hon ba ursäkta kan du flytta på dig jag måste in med barnvagnen, han ba: nej vadå jag  har väl lika rätt som alla andra att få sitta ner!! Hon ba men jag får ju inte stå här med vagnen! Men han flyttar sig inte, och medans hade snubbben brevid mig snackat tele men säger, du jag ringer sen det är bråk på bussen. Så tränger morsorna ihop sig med sina barnvagnar, men sen ska hon med ungen som skrek av, då säger fullisen typ till bebisen, det var väl tråkigt. När morsan kommit av bussen vänder hon sig och ba: håll käften alkis! Han reser sig fort som fan och springer halvt ut ur bussen och ba: din  jävla fitta, kom hit så ska jag sparka ihjäl ungen!!!
Herregud! :S Sen så kommer han in och sätter sig och alla glor såklart på honom, han ba: jag är ingen alkis, vadå står det på mig att jag är alkis?!
Så säger snubben brevid mig: sätt dig ner nu. Då lackar ju alkisen och snubben brevid mig försker komma förbi mig ut till fullisen, jag typ fett rädd ba jävla fitta springer bak :| Sen hade typ snubben slagit av aklisens mössa och shit. Sen drog han.
Gosh, jag skakade som fan, hatar sånt där :(

Idag börjar Grey's Anatomy och nu ska jag fixa nudlar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0