" FAILED "

Fucking shit! Aldrig att jag har kommer dra till min fucking skola för 20 minuters mentorstid imorgon bara för att religionen är inställd. Never. Jag blir hemma^^
Igår åkte jag till Daniel söt och hade det bäst som alltid :D <3 Vi hyrde en film, The Strangers tror jag den hette. Baserad på en sann händelse också! Me like :D Den var grovt läskig.

Har många läxor som jag inte gjort ännu, men imorgon borde jag verkligen göra dom...
Men nu ska jag väl hitta på något annat. hejdå

update eller vad man skriver, kollar massa gamla skolfoton, var förjävla ful. Finns bara ett kort jag gillar XD

Kommentarer
Postat av: Cecilia

The Strangers suger ju åsnekuk!

Jag såg den också med Daniel (a), och båda somnade!!!111

2009-02-09 @ 13:14:17
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0