01.01.09

Så, jag vet inte riktigt när mitt senaste inlägg var... Typ söndags?
I måndags var iallafall jag i täby på förmiddagen och träffade cia! :D Sen drog jag hem till daniel :D <3 Och vi drog sedan till stan för att kolla bio, Sex Drive. Fett kulig! :') Och så gjorde vi lite annat :P Sen bar det av hem till mig eftersom morsan inte var hemma så vi hade huset för oss själva :)
Tisdagen, åkte hem till papi, där blev det julklappsöppning hos honom :) Nice price^^
Nyårsafton firades med Daniel och typ hans släkt, asnajs :) Och vi hade gjort godaste sushin som nästan alla gillade :D :D

De halvt dolda, inte helt bäst med det var braa. Ofta typ massa kändisar med, eller iaf en som jag är stolt jag kan cp namnet på :P Whatever, nu har jag ont i magen efter fett för mycket godis. Och ont i magen för att jag inte gjort mycket av mina läxor som ska vara färdiga på onsdag :(


BTW! Min broder fyller år idag, 15 bast fän. Grattis till honom! :D

Kommentarer
Postat av: isabelle

alltså, 15år! Lilla fredrik?! Gaaaaaaaalet!!!! :D:D

2009-01-08 @ 17:17:14
URL: http://isabelleeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0