hästen

Färdig med novellen, ligger på dikta om det skulle vara någon nattuggla som läser och säger något om den är bra eller inte^^
Blev typ 1600 ord :D Och inte längre någon kärleksnovell tror jag XD

Och tydligen skrev linn i kommentaren under att jag hade rätt om vem "hästen" var^^ För det första så kan man ju gissa om du skriver sådär söt, för man vet ju vom du gillar ;) Och sen så är han bra på att dansa så man kände igen lite XD
Och linn fyller år imorgon, eller rättare sagt om ca 30 min :D <3

NU ska jag sova, feting trött, och pissnödig :P

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHAHAHA det var ju det som var kul :D ofta ingen fattar xD

wiho nu fyller jag år :D

<3

2009-01-13 @ 00:11:23
URL: http://cockienut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0