how to save a life

Strax Lipstick Jungle. Förvarnade Lukas för cirka fem minuter sen att jag ska ha teven kl nio. Då har man större chans att få den. Då babblar han om att det är bolibompa då, men jag sa nej. Och tillade att det programmet jag ska se inte är läskigt så han kan kolla också. Då har man ännu större chans att få teven! Det är bra att man är smart nån gång iallafall.
   Min mage mår inte bra nu heller, vet inte riktigt varför. Men får väl kolla tv, kommer säkert grejs så jag kommer sakna ännu mer.
   Kanske sova sen, för mycket jobbiga grejer som finns i huvudet i vaket tillstånd ibland.

ha en typ god natt, och lycka till cia hos tandis imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag vill inte :'(

2009-01-26 @ 23:33:40
URL: http://minimumwage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0