I know I'm better than anyone else

Jag har sån otroligt irriterande huvudvärk. Hela dagen igår och idag :( Sånt pallar man inte. Historian idag, seg som fan. Palla två läxor tills nästa vecka.
Sen dubbeltimme i engelska också, skulle översätta texter från svenska till engelska. Jobbade som fan, blev färdig. Kändes bra.
Sen vänta en timme på idrott, teori. Träffade nya läraren, han hade hållt på med massa olika sporter, bl.a orientering.
Btw så är jag fett sugen på att börja träna igen. Kanske nästa vecka?, om morsan har tid att skjutsa mig..
Franska prov imorgon, grammatik. Som vi säger i våran grupp, det är bara eliten som läser franska. Jag är elit.
Ska gå och lägga mig nu så jag kan plugga lite, lärde mig btw ganska mycket om sömn idag på teorin. Trodde inte man kunde sova för mycket faktiskt :P Men tydligen, så jag ska nog börja gå upp lite tidigare på helgerna, fast det beror ju på när jag går och lägger mig iofs. Och kroppen är inställd på att dygnet har 25 h, så ni vet^^

In a moment, everything can change

Fly
Open up the part of me that wants to hide away 
I can shine
Forget about the reasons why I can't in life
And start to try
Cause it's my time
Time to fly

All my worries, leave them somewhere else
Find a dream I can follow
Reach for something, when there's nothing left
And the world's feeling hollow

And when I'm down and feel alone
Just wanna run away
Trust myself and don't give up 
I know I'm better than anyone else

Kommentarer
Postat av: daniel

du e bättre än alla andra<3

2009-01-28 @ 23:00:06
Postat av: Louise

självklart :*

2009-01-29 @ 15:26:12
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0