i will love you forever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and ever and EVER!

Inge snack på datorkunskapen, najs. Vi fick även någon kaka som läraren bakat, snällt. Jag tror också att hon kanske kan ha cancer, hoppas inte.
Nytt grupparbete på samhällskunskapen, kvinnor-män.
Tråk men var bra på franskan, guldstjärnor väller in från alla håll till alla personer, eftersom en person alltid ska se till att alla ska få sin förtjänade. Det är snällt. :) Och läraren nämnde min ovanliga och fina ögonfärg igen, men (hör) och kommer aldrig ihåg vad hon säger. Någe med metall och någe mer^^
Träffade sedan louise och hennes boyfriend typ en sek, nice price. Fast jag henkade såklart med louise på tåget :)
Daniel kom hem till mig sen :) Bäst<3 Det har snart gått ett år och jag är lyckligast : <3 :$
Min broder ska också få en present typ imorgon eftersom vi "lånade" en grej.
Nu sitter jag och är hungrig som vanligt, helt trött i ögonen och ska nog gå och sova. Men först en hemlig bild till en hemlig person, snart ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0