i'm no superman

Kollar Scrubs, det är fett kul.
Kom på att igår så rebecca att i måndags var det typ den deppigaste dagen på året. det är nog rätt. tror aldrig jag gråtit så förr. Kanske en gång. Eller några fler, men det är hemsk.
Såg får reklamen, när han är hos tandläkaren, fick mig att tänka på att jag fått tid hos tandläkaren. Jag som hatar tandläkaren :(
Och så för¨står jag inte varför jag alltid tar åt mig av det dåliga och inte det bra. Jag måste bli bättre på det.
Men något jag verkligen inte fattar är varför du var tvungen att skriva det där just idag, Just  idag?
Du har själv sagt att du har gjort samma sak. Och var inte det på balen?
jag känner mig sämst nu. Jag trodde jag skulle klara den här dagen iallafall och nu börjar jag gråta och FITTA.


FAIL LOUISE FAAAIL. död åt mig som vanligt

jag är fucking värdelös, säg det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0