inifrån

Usch. Hatar att spy. Vaknade vid fyra, mådde sjukt illa. Sprang sedan in på toaletten. Gick och la mig igen, vaknade fem samma grej igen :( Bestämde mig för att inte dra till skolan, inte najs om jag sitter på tåget och jag måste spy! :| Och det var inga jätte viktiga lektioner idag. Eller digitala bilden, sista lektion sen är kursen slut. Vi skulle göra någon inlämnings uppgift :/ Men tror ändå inte jag skulle klarat den.. Matte sen, det spelar ju ingen roll. Min grupp suger.

Får jobba hemma istället, matte, datorkunskap, samhälle, natur, franska

Men nu måste jag ha något att äta, men jag orkar inte göra någonting :( Bajs, allt som började bli bättre fuckar bara ur igen. Palla.
Någon som är ledig kan teleportera sig hit och laga mat åt mig nu.

Jag dör.

dagens: Försök att under dagen stänga av det som stör och släpp in det som stimulerar dig istället. Vad vill du bli stimulerad av idag?
Lol, driver hon eller, ge mig glada tankar och glada människor hos mig. Jag dödar ju mig själv inifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0