monster

Fredag:
Skolan var tråk som vanligt, men min mobil spel tennis träning visade sig vara bra, jag ägde en snubbe i min klass.
Sen väntade jag på Daniel vid odenplan, då kom martina och sa hej, kände inte igen henne först XD
Sen kom Daniel, vi taggade och han köpte snyggaste jackan, sen drog vi och käkade och sen kollade Deathstars signeringen på Bengans och se hem till min morsa. btw så ska vi se dom på torsdag :)
Vi sov hos morsan och hade det nice price. Kollade film, Fragile. Gosh, säger bara en sak. Inget skräckfilms ansikte/monster slår den tanten, jag vågade inte kolla på henne efter första gången :|

Nu har jag kollat Miss Secrent Agent 1 och håller på men tvåan, ha en najsig kväll.

Kommentarer
Postat av: <3

<3<3<3

2009-02-01 @ 11:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0